Bár az oldal témája nem konkrétan az e-mail adatbázis építés. De azt jobb, ha tudod, hogy jó címlista nélkül nincs sikeres hírlevél kiküldés sem. Az remélem számodra is nyilvánvaló, hogy egy spam címlista semmilyen esetben sem lehet jó és az alkalmazása minden szempontból tilos!! Azonban az egyedileg felépített listák között is vannak óriási különbségek, amiket nagyban befolyásol a használt eszköz is. Azért, hogy Te is több megoldás közül válogathass, most bemutatok néhányat a gyakrabban használtak közül.
Nyereményjáték
Talán az egyik legkedveltebb megoldás, azonban ez egy kétélű fegyver. Ha jól van felépítve és minden elem a minőségi adatbázis építést szolgálja, akkor nagyon hatékonyan lehet vele dolgozni. Azonban ellenkező esetben egy roppantul híg listát kapun. Akkor is szépen gyarapodik majd az adatbázis, csak sok lesz rajta az olyan feliratkozó, aki nem releváns ügyféljelölt, ami nem jó a vállalkozásodnak.
Kupon vagy kedvezmény a feliratkozásért cserébe
Úgy gondolom, hogy ez egy kifejezetten jó megoldás, mert amíg a nyereményjátékok esetében fen áll a veszélye, hogy olyanok is feliratkoznak, akiket nem érdekel a vállalkozásod csak a nyeremény, addig itt ennek az esélye minimális. Hiszen csak azok tartanak igényt egy kuponra vagy egy kedvezményre, akik egyébként is szeretnének tőled vásárolni. Így ezt az eszközt mindenkinek bátran javaslom.
Ajándék
Ez is nagyon hasonló az előző megoldáshoz, hiszen itt is csak azok fognak feliratkozni, akik valóban érdeklődnek irántad. Ha van olyan kisebb értékű terméked vagy szolgáltatásod, akkor azt bátran ajánld fel. Például, ha kozmetikus vagy és hírlevelek segítségével szeretnéd értesíteni a vendégeidet az akciókról, új lehetőségekről és szeretnél új ügyfeleket szerezni, akkor nagyon jó megoldás, ha egy kisebb értékű kezelést, mint például egy szemöldök festést ajánlasz fel. Vagy, ha számítógép szervized van, akkor a feliratkozók kaphatnak egy ingyenes klaviatúra tisztítást.
Tudásanyag
Szerencsére ezt is elég sokan alkalmazzák, bár azt tapasztalom, hogy akadnak, akik egy kicsit félnek tőle. Egy tudásanyaggal vagy más szóval tanfolyammal átadod a szakmai tudásod egy részét, amivel azt is vállalnod kell, hogy lesz, aki ezt felhasználja és helyetted végzi el a munkát. Ez elkerülhetetlen, de az ilyen típusú emberek ha nem tőled, akkor máshonnan szerzik meg a tudást és ugyan az lesz a végeredmény. Azonban annak is megvan az esélye, hogy a jó tananyag hatására más ismerősüknek ajánlják majd a munkádat, hiszen számukra már egyértelmű, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz. Emellett sokan lesznek olyanok is, akik a tananyag hatására mélyebb bizalma éreznek majd irántad és a homemade megoldás helyett inkább rád bízzák a munkát.
Ez csak néhány a számos lehetőség közül melyek segítségével feliratkozókat gyűjthetsz. Mivel nem akarlak egyszerre nagyon leterhelni most csak ezeket megoldásokat osztottam meg veled, de a jövőben előkerül majd még ez a téma, így ha követed a blogomat, akkor további eszközökkel is megismerkedhetsz.
Tekintsd meg ajánlatainkat ITT