Miért van Neked is szükséged cikkekre a vállalkozásod számára és ezt miért kell egy profival megíratnod? Most Te is bele láthatsz a cikkírás rejtelmeibe.

Miért van szüksége a vállalkozásodnak cikkekre?

A Te vállalkozásodnak is szüksége van cikkekre!

Szüksége van a vállalkozásodnak cikkekre?

Ez a kérdés biztosan benned is felmerült már valamikor. Biztosan egy ideje érlelődik a gondolat, hiszen eljutottál ide is, de lehet, hogy még nem állt össze egy kerek egésszé. Ebben most segítek Neked egy kicsit.

Nézzük meg elösször a saját blog kérdését, ahol bejegyzéseket vagy cikkeket tehetsz közzé. Ha rendszeresen jól megírt cikkeket helyezel ki, azzal nagyon sokat tehetsz a vállalkozásod fellendítéséért! Lássuk azt is, hogy miért:

Keresőoptimalizálás

cikkírás keresőoptimalizálás segítésére

Cikkírás seo szempontból?

Egy jól karbantartott blog rengeteget vizet hajt majd a malmodra seo szempontból, már csak azért is, mert a Google számára egyre fontosabb paraméterré válik a tartalom marketing, aminek az egyik legfontosabb pillére lehet egy blog. Ha rendszeresen nagyon jó minőségű cikkeket teszel közzé a blogodon, akkor azzal egyre több új érdeklődőt vonzol majd be, akik egyre hosszabb ideig maradnak majd ott. Ezzel azt üzenik a Google-ne: „Héé ez egy szuper hely! Ide máskor is visszajövök”. Ezért a nagy kereső sokkal jobb helyezést fog biztosítani a számod, hiszen Ő is azt szeretné, hogy az internet értékes tartalommal legyen megtöltve és minimálisra csökkenthessük a netszemetet. Ha részt veszel ebben a küzdelemben, akkor azt meghálálja Neked.

Jobb szakmai imázs

A cikkírás fontossága a szakmai imázs erősítésére.

Cikkírás a szakmai imázs erősítésére.

Gondolj csak bele mi az, ami nagyon fontos számodra, amikor egy szakembert keresel? Gondolom, hogy számodra is a szakértelme és a naprakész tudása az, ami a leghangsúlyosabb a döntésnél. Nyilván senki ne szeretné, ha egy kókler kötné be a cirkót a házába, vagy egy Mekk Elek cserélné ki a féket a kocsiján. Éppen ezért gyakran hagyatkozunk ismerőseink véleményeire és választunk így szakembert. Azonban akadhatnak olyan területek, ahol nem tudunk baráti tanácsot kérni és kénytelenek vagyunk az internet segítségét kérni. Bár már egyre több vállalkozás esetében találkozhatunk vásárlói véleményekkel ez még mindig nem jutott el arra szintre, hogy valós segítséget nyújtson a döntésben. Azonban egy jól karbantartott és minden szempontból jól felépített weboldal engem képes meggyőzni. Lehet, hogy ez csak valamiféle szakmai ártalom, de ha azt látom, hogy egy szakember a weboldalának minden részletre figyel és tudja, hogy hol milyen kérdésekre kell választ adni, akkor engem azzal meg lehet venni. Már csak azért is, mert ez bizonyítja a mély szakértelmét, amit tovább mélyíthetsz jól megírt cikkekkel a blogodon. Ezek lehetnek hírek, tippek, tapasztalatok, amik segítenek a leendő ügyfeleidnek.

Bizalom kiépítése

Cikkírás segítségével bizalom kiépítése.

A bizalom kiépítése cikkek segítségével.

Ez egy nagyon fontos terület, hiszen manapság nagyon sok szakterület fel van hígulva és sok a gyenge minőségű tudással rendelkező szakember. Biztosan te belefutottál már a problémába, hogy megbíztál egy vízszerelőt vagy elmentél egy fodrászhoz, aki nem azt a tudást nyújtotta, mint amire számítottál. Azonban ha a blogodon rendszeresen közzéteszel szakmai cikkeket, akkor azzal bebizonyíthatod, hogy nagyon jól értesz ahhoz, amivel foglalkozol, és komoly tudással rendelkezel.

Szakmai jellegű cikkek

Vállalkozás népszerűsítése szakmai cikkekkel.

Vállalkozás népszerűsítése szakmai jelegű cikkekkel.

A másik nagyon érdekes terület a szakmai jellegű cikkek megjelenítése más weboldalakon. Ezzel szintén segíthetsz magadon seo szempontból is, hiszen egy jó minőségű külső link nagyon értékes a Google szemében. Sőt, manapság már csak az ilyen külső hivatkozásokkal lehet igazán hatékonyan linket építeni. Éppen ezért érdemes ezzel a megoldással élni, bár sajnos nagyon kevesen teszik ezt meg. De ha te ezt felismered, akkor óriási előnyre tehetsz szert a versenytársaiddal szemben. Biztosa vagyok benne, hogy a Te régiódban is akad olyan hírportál, ahol szívesen fogadnak ilyen jellegű megjelenéseket vagy olyan szakmai magazin, ahol megjelenhetsz. Ezen esetekben viszont zömében csak kiváló minőségű cikkeket tesznek közzé ezek a fórumok. Ami teljesen érthető is, hiszen Ők sem szeretnék rontani a saját hírnevüket. Te meg tudnál írni egy ilyen cikket? Szakmailag biztosan rendelkezel a megfelelő tudással, azonban ezekben az esetekben legalább annyira fontos, hogy élvezhető és olvasmányos írásokkal tudj szolgálni, a cikkírás pedig már egy külön szakma, ahol szintén nagyon sokat számít, hogy tudd hogyan fogalmazz, hogyan tördeld meg a szöveget, hogyan szólítsd meg Őket.

PR cikkek

PR cikkek

PR cikkek használata a marketingben.

A harmadik lényeges elem cikkírás szempontból a PR cikkek. Ebben az esetben is egy külső oldalon jelenik meg a megírt bejegyzés, azonban itt a Te vállalkozásod, terméked, szolgáltatásod a fő téma. Ez talán még sokkal nehezebb műfaj, mint a szakmai cikkek területe, mert itt úgy kell tudnod megfogalmazni az irományod, hogy ne érezze azt az olvasó, hogy a zsebében turkálsz. Semmi esetre sem lehet reklám szaga a dolognak, mert azzal biztosan elriasztod az olvasókat és akár a visszájára is fordulhat a szándékod.

Miben lehetek én a segítségedre?

Profi szövegíró megbízása

Profi szövegíróra van Neked is szükséged!

Mind a három cikk műfaj esetében nagyon fontos, hogy a szöveg ne csak szakmailag állja meg a helyét, hanem olvasmányos legyen érdekes és gördülékeny szövegalkotással. Mivel a cikkírás is egy külön szakma így nem várható el Tőled, hogy ehhez is érts! Éppen ezért érdemes megbíznod engem, mint profi szövegírót és velem megfogalmaztatni a szövegeket.

Mi a cikkírás menete nálam?

Cikkírás menete nálam

Cikkírás menete amire számíthatsz.

Számomra nagyon fontos, hogy harmóniában tudjunk együtt működni az ügyfeleimmel, ezért első körben letisztázzuk, hogy mely területeket szeretné lefedni, mikre van lehetősége és én miket javasolok. Ezután egyeztetjük, hogy milyen gyakorisággal szeretne új bejegyzéseket kapni és milyen terjedelemben. Természetesen itt is teszek szakmai jellegű javaslatokat, hiszen vannak fontos paraméterek. Ha ezekben megegyeztünk megbeszéljük a témákat, amikről elkészítem a cikkeket és tisztázzuk, hogy honnan szerezhetem be a szükséges információkat, amik a cikk szakmai tartalmát jelentik a Te részedről. Ezután elkészítem a kért cikket/ cikkeket, amik Te elolvasol és jóváhagysz.

Cikkírás együttműködésünk.

Cikkírás együttműködésünk során.

Úgy gondolom, hogy minden együttműködésben fontos az őszinteség és a kommunikáció, így én erre törekszem a munkám során és minden megírt cikk esetében szorosan együttműködjek az ügyfeleimmel. Úgy gondolom csak így tudunk olyan jó minőségű tartalmat létrehozni, ami a te szakterületed szempontjából is kiváló minőségű lesz és az én szempontomból nézve is.

Felkeltettem az érdeklődésed? Ennek nagyon örülök! Akkor vedd fel velem a kapcsolatot és kezdjük el a közös munkát, ami segít majd közelebb jutni a kitűzött céljaidhoz!