A kommunikáció segítségével fejezzük ki a gondolatainkat és általa ismerjük meg a többi ember mondanivalóját. Kommunikálunk írásban, szóban és a testbeszédünkkel, mimikánkkal is. Vannak akik jobbak benne és akadnak, akik kevésbé tehetségesek, azonban az üzleti életben senki nem engedheti meg magának, hogy ezen a téren gyengén szerepeljen. Ahogyan egy tárgyaláson is arra törekszik, hogy a legjobban kitudja fejezni a gondolatait, úgy a marketing kommunikációban sem szabad alább adnia. Csak, hogy ez egyáltalán nem olyan egyszerű, hiszen itt nem csak szépen és választékosan kell megnyilvánulnia, hanem közérthetően, csalogatóan, érdekesen úgy, hogy mindeközben néha még a Google irányelveinek is meg kell felelnie. Tudom, hogy ez egyáltalán nem könnyű, hiszen sok éves tapasztalattal a hátam mögött néha nekem is feladja 1-1 helyzet a leckét. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy segítek azoknak a vállalkozóknak, akik kevésbé érzik magukénak a kreatív szövegírást. Az alábbi területeken tudok támogatást nyújtani.

Seo szövegírás

Ami kikerült a honlapodra, azt nem csak az érdeklődők, hanem Google is látja és az a faramuci helyzet áll fent, hogy ha azt szeretnéd, hogy sok új érdeklődőd legyen, akkor a nagy keresőnek szeretnie kell a tartalmaidat. Azonban ehhez számos szabálynak kell, hogy megfeleljenek. Te ismered  mindet?

Tartalom marketing

Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy az oldaladon található minden tartalmat a vállalkozásod céljának rendelsz alá. Lehet, hogy Te nem is gondolnád, de valójában még a kapcsolati oldalon található tartalmak is nagyban befolyásolják az érdeklődőket a végső döntésben.

Cikkírás

A saját honlapodon és más partner oldalakon megjelenő cikkek nagyon sokat segíthetnek Neked/ Nektek a fejlődésben, hiszen így még több mindenkinek lesz nyilvánvaló a szakértelmed. Bátran élj Te is ezzel a lehetőséggel.

Hírlevél szövegírása

Hírlevelek szövegeinek írása

Hírlevél szövegírás

Biztos vagyok benne, hogy Te is szoktál hírleveleket kapni. És mi a véleményed róluk? Milyen arányban tudnád azt mondani, hogy tetszenek? Én szakértőként azt gondolom (és remélem senkit nem sértek meg), hogy a nagy részén lenne mit javítani. Hiába, ez is csak egy szakma.

Blogírás

Manapság a blogok szinte alapvető kellékei kell, hogy legyenek egy vállalkozásnak, hiszen ahogyan a más oldalakon megjelenő cikkekkel, úgy a blog bejegyzésekkel is betudja mutat a szakértelmét az érdeklődőknek. Ez egy olyan lehetőség, amivel Neked is élned kell.

PR cikk

Ez a cikkeknek egy speciális formája, aminek a segítségével megismertetheted a vállalkozásod és a tevékenységeteket a célközönségeddel. A Te szakterületeden vagy régiódban vannak olyan újságok, hírportálok, amit a célközönségetek rendszeresen olvas? Akkor ragadd meg a lehetőséged és szólítsd meg őket itt is.