Nézzünk meg még néhány rövid, de annál hasznosabb jó tanácsot hírlevél marketing témakörében. Sokan úgy gondolják, hogy minden írástudó képes jó hírleveleket írni, hiszen mi lehet benne olyan nagy kunszt. De ha már egy kicsit is elmerültél ebben a témában Te magad is láthatod, hogy ez nagyon is távol áll a valóságtól. Azért, hogy a hozzád hasonló tanulni vágyóknak legyen lehetősége fejlődni, írtam egy újabb listát melyben számodra is hasznos tanácsokat gyűjtöttem össze.
Hírlevél marketing: Képek és képtelenségek
Mára szinte kötelezővé vált a szöveges tartalmakat valamilyen vizuális segédlettel bővíteni, alátámasztani, barátságosabbá tenni. Ez egy cikk vagy egy blog bejegyzés esetében nem is kérdés, hiszen ott nem nagyon okozhatnak problémát, azonban a hírlevelek esetében ez már egy picit más. Sajnos az e-mail kliensek néha „megviccelik” a hírlevelet kiküldőket és nem jelenítik meg a képeket vagy spamként azonosítják miattuk. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem érdemes használni csak azt, hogy jobban oda kell figyelni a szerkesztésnél.

Ne feledkezz meg a landing oldalakról
Még a mai napig gyakran tapasztalom, hogy a cégvezetők elkövetik azt a gyakori hibát miszerint a hírlevél érkezési oldalának a fő oldalt vagy egy irreleváns oldalt használnak. Ezzel az a baj, hogy az érdeklődő, így nem kapja meg elég gyorsan a számára fontos információkat, ami kedvét szegheti. Ezért azt javaslom, hogy minden hírlevélhez készíts egy egyedi landing oldalt vagy, ha egy konkrét termék szerepel benne akkor annak az oldalát használd. A lényeg, hogy a hírlevél tartalmával szorosan kapcsolódjon.
Hírlevél marketing: Legyen egyszerűbb a feliratkozás
A feliratkozók gyűjtéséhez bizony rendesen meg kell dolgozni. Párhuzamosan több eszközt is alkalmazni és a weboldalon is egyértelmű lehetőségeket adni erre. Tudom, hogy ez elsőre egyértelműnek hangzik, de hidd el, hogy sokan mégsem így járnak el. Éppen ezért, most azt tanácsolom Te ne csak a láb vagy fejlécben helyezz el egy apró kis ablakocskát, hanem akár több oldalon is szembetűnő helyen jelenítsd meg.
Hírlevél marketing: De azért leiratkozni is lehessen
Ugye az előző tanácsom az volt, hogy próbálj meg lendületesebben feliratkozókat gyűjteni. De ahhoz, hogy hosszú távon alapozhass az e-mail marketingre a leiratkozásra is lehetőséget kell hagynod. Nem biztos, hogy már tudod, de ennek az ellehetetlenítése törvénybe ütközik és akár több milliós büntetést is összeszedhetsz. Én úgy gondolom, hogy ennyit nem ér néhány feliratkozó megtartása.

Hírlevél marketing: Ne hagy el az ellenőrzést sem!
Mielőtt ki küldöd a hírleveled mindig szentelj időt arra, hogy átolvasod és újra átgondolod annak a tartalmát. Így el kerülheted helyesírási vagy logikai hibákat valamint sokkal összeszedettebb lesz a mondanivalód.
Ha profi hírlevelet szeretnél keress minket bizalommal!

